Zobacz co piszą o nas media.
Ostatnio byłem gościem w podcastu Artura Jabłońskiego
Nasza rozmowa to retrospekcja w której cofamy się do naszych początków i omawiamy całą naszą historię naszej firmy.
Z rozmowy dowiecie się między innymi:
- Skąd prawie 15 lat temu pojawił się pomysł na biznes w tak niszowej branży jaką jest żywność ekologiczna.
- Czy wykładanie sałatek z tuńczykiem na półki w sklepie w USA, może mieć duży wpływ na dalsze życie 😅
- Przejdziemy całą naszą biznesową drogę, od sprzedaży jednego produktu na Allegro, przez budowę sklepu internetowego i własnej marki, aż po dystrybucję w sklepach Rossmann.
- Czy można zbudować firmę produkcyjną ucząc się z filmików na YouTube 😉
- Dlaczego wycofaliśmy prawie połowę naszego asortymentu “zdrowej” żywności i skupiliśmy się na certyfikowanej żywność ekologicznej.
Zapraszam do oglądania! ⬇️
Jak zbudować MARKĘ sklepu internetowego w NISZOWEJ branży?
Zauważalna różnica między EKO a nieEKO – Ekologiczne Masło Orzechowe Michał Pelc
Jak biznes doprowadza do ruiny?! – Michał Pelc
Kocha rodzinny Salwator, więc handluje na Stawach
Nasz sklep na Krakowskim Salwatorze odwiedziła Joanna Urbaniec z KROWODERSKA.pl
Artykuł przeczytasz tutaj.
Kocha rodzinny Salwator, więc handluje na Stawach
Nasz sklep na Krakowskim Salwatorze odwiedziła Joanna Urbaniec z KROWODERSKA.pl
Artykuł przeczytasz tutaj.
Polski youtuber podbija branżę eko
Zobacz rozmowę z Bartłomiejem Godziszewskim z MAMBIZNES o początkach naszego biznesu.
Rozmowę przeczytasz tutaj.
Masło orzechowe – rodzaje, jakość, skład i wykorzystanie
Więcej o naszych masłach dowiesz się w artykule na BIOKURIER.
Zobacz artykuł.
Michał Pelc: O sukcesie żywności eko decyduje dostępność
Rozmawiam z Karolem z BIOKURIER o trendach a rynku żywności ekologicznej.
Zobacz artykuł.