Zobacz co piszą o nas media.

Ostatnio byłem gościem w podcastu Artura Jabłońskiego

Nasza rozmowa to retrospekcja w której cofamy się do naszych początków i omawiamy całą naszą historię naszej firmy.

Z rozmowy dowiecie się między innymi:

  • Skąd prawie 15 lat temu pojawił się pomysł na biznes w tak niszowej branży jaką jest żywność ekologiczna.
  • Czy wykładanie sałatek z tuńczykiem na półki w sklepie w USA, może mieć duży wpływ na dalsze życie 😅
  • Przejdziemy całą naszą biznesową drogę, od sprzedaży jednego produktu na Allegro, przez budowę sklepu internetowego i własnej marki, aż po dystrybucję w sklepach Rossmann.
  • Czy można zbudować firmę produkcyjną ucząc się z filmików na YouTube 😉
  • Dlaczego wycofaliśmy prawie połowę naszego asortymentu “zdrowej” żywności i skupiliśmy się na certyfikowanej żywność ekologicznej.

Zapraszam do oglądania! ⬇️

Jak zbudować MARKĘ sklepu internetowego w NISZOWEJ branży?

Zauważalna różnica między EKO a nieEKO – Ekologiczne Masło Orzechowe Michał Pelc

Jak biznes doprowadza do ruiny?! – Michał Pelc

Kocha rodzinny Salwator, więc handluje na Stawach

Nasz sklep na Krakowskim Salwatorze odwiedziła Joanna Urbaniec z KROWODERSKA.pl

Artykuł przeczytasz tutaj.

Kocha rodzinny Salwator, więc handluje na Stawach

Nasz sklep na Krakowskim Salwatorze odwiedziła Joanna Urbaniec z KROWODERSKA.pl

Artykuł przeczytasz tutaj.

Polski youtuber podbija branżę eko

Zobacz rozmowę z Bartłomiejem Godziszewskim z MAMBIZNES o początkach naszego biznesu.

Rozmowę przeczytasz tutaj.

Masło orzechowe – rodzaje, jakość, skład i wykorzystanie

Więcej o naszych masłach dowiesz się w artykule na BIOKURIER.

Zobacz artykuł.

Michał Pelc: O sukcesie żywności eko decyduje dostępność

Rozmawiam z Karolem z BIOKURIER o trendach a rynku żywności ekologicznej.

Zobacz artykuł.