Zwroty
Chcesz dokonać zwrotu? Żaden problem. Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
Pamiętaj, że przy zwrocie produktów spożywczych obowiązują specjalne regulacje:
- Produkty spożywcze mogą być zwrócone wyłącznie, jeżeli opakowanie produktu nie zostało otwarte.
- Nie można zwracać produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności. Jeżeli produkt ma krótki termin przydatności i jest wyłączony ze zwrotów zawsze umieszczamy taką informację na stronie produktu.
Procedura zwrotu w Ekogram jest bardzo prosta
Masz 14 dni na zwrot od dnia odbioru zamówienia. Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane.
Krok 1 – wypełnij formularz zwrotu
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, pobierz i wypełnij formularz zwrotu.
Krok 2 – przygotuj paczkę z zwracanym towarem
Wypełniony formularz zwrotu wyślij na kontakt@ekogram.pl lub wydrukuj go i dołącz do paczki ze zwracanym towarem.
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.
Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł. Dotyczy to szczególnie szklanych słoików i butelek. Należy je odpowiednio zabezpieczyć. Pamiętaj, że to Ty odpowiadasz za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie zwrotu.
Krok 3 – wyślij paczkę ze zwracanym towarem
Gotową i dobrze zabezpieczoną paczkę prześlij pocztą lub przesyłką kurierską pod adres:
Ekogram
Cikowice 264
32-700 Bochnia
+48 536 413 333
kontakt@ekogram.pl
Krok 4 – zwrot pieniędzy
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki. Zazwyczaj robimy to szybciej - w ciągu 1-3 dni roboczych.
Pieniądze zwrócimy Ci tym samym sposobem, jak było opłacone Twoje zamówienie.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem kontakt@ekogram.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 12 418 38 38.






















