Zwroty

Chcesz dokonać zwrotu? Żaden problem. Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Pamiętaj, że przy zwrocie produktów spożywczych obowiązują specjalne regulacje:

  1. Produkty spożywcze mogą być zwrócone wyłącznie, jeżeli opakowanie produktu nie zostało otwarte.
  2. Nie można zwracać produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności. Jeżeli produkt ma krótki termin przydatności i jest wyłączony ze zwrotów zawsze umieszczamy taką informację na stronie produktu.

Procedura zwrotu w Ekogram jest bardzo prosta

Masz 14 dni na zwrot od dnia odbioru zamówienia. Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane. 

Krok 1 – wypełnij formularz zwrotu

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, pobierz i wypełnij formularz zwrotu.

Krok 2 – przygotuj paczkę z zwracanym towarem

Wypełniony formularz zwrotu wyślij na kontakt@ekogram.pl lub wydrukuj go i dołącz do paczki ze zwracanym towarem.

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. 

Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł. Dotyczy to szczególnie szklanych słoików i butelek. Należy je odpowiednio zabezpieczyć. Pamiętaj, że to Ty odpowiadasz za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie zwrotu.

Krok 3 – wyślij paczkę ze zwracanym towarem

Gotową i dobrze zabezpieczoną paczkę prześlij pocztą lub przesyłką kurierską pod adres:

Ekogram 
Cikowice 264 
32-700 Bochnia
+48 536 413 333
kontakt@ekogram.pl

Krok 4 – zwrot pieniędzy

Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki. Zazwyczaj robimy to szybciej - w ciągu 1-3 dni roboczych. 

Pieniądze zwrócimy Ci tym samym sposobem, jak było opłacone Twoje zamówienie. 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem kontakt@ekogram.pl lub telefonicznie pod numerem:  +48 12 418 38 38.