Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu i reklamacji?

Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar, wraz z formularzem odstępienia od umowy oraz paragonem bardzo proszę odesłac na adres podany niżej.

Formularz odstąpienia od umowy

Pobierz formularz odstąpienia od umowy.

Adres do zwrotu towaru

Michał Pelc ANAGRAM

Jodłówka 777
32-765 Jodłówka 

tel: 12 418 38 38
Z dopiskiem zwrot/reklamacja

Otrzymane zamówienie jest niekompletne

Bardzo proszę się o nic nie martwić i przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o brakujących produktach na: reklamacje@ekogram.pl

Dział reklamacji zweryfikuje tą informację w ciagu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.

Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań

Bardzo proszę się o nic nie martwić i przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o swoich spostrzeżeniach na: reklamacje@ekogram.pl

Dział reklamacji zweryfikuje tą informacje w ciagu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.

Pobierz formularz reklamacji produktu.

Spory konsumenckie

Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, www.krakow.wiih.gov.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. 

Mój problem nie został rozwiązany

Jeżeli są Państwo nie zadowoleni z wyniku reklamacji, jakości obsługi lub chcą Państwo przekazać inne ważne informacje dla właściciela sklepu, bardzo proszę o kontakt: michal.pelc [@] ekogram.pl