Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu i reklamacji?
Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar, wraz z formularzem odstępienia od umowy oraz paragonem bardzo proszę odesłac na adres podany niżej.
Formularz odstąpienia od umowy
Pobierz formularz odstąpienia od umowy.
Adres do zwrotu towaru
Michał Pelc ANAGRAM
tel: 12 418 38 38
Z dopiskiem zwrot/reklamacja
Otrzymane zamówienie jest niekompletne
Bardzo proszę się o nic nie martwić i przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o brakujących produktach na: reklamacje@ekogram.pl
Dział reklamacji zweryfikuje tą informację w ciagu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.
Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań
Bardzo proszę się o nic nie martwić i przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o swoich spostrzeżeniach na: reklamacje@ekogram.pl
Dział reklamacji zweryfikuje tą informacje w ciagu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.
Pobierz formularz reklamacji produktu.
Spory konsumenckie
Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, www.krakow.wiih.gov.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”.
Mój problem nie został rozwiązany
Jeżeli są Państwo nie zadowoleni z wyniku reklamacji, jakości obsługi lub chcą Państwo przekazać inne ważne informacje dla właściciela sklepu, bardzo proszę o kontakt: michal.pelc [@] ekogram.pl