Jak dokonać zwrotu i reklamacji?

Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar, wraz z formularzem odstępienia od umowy oraz paragonem bardzo proszę odesłac na adres podany niżej.

Forumarz odstąpienia od umowy

Pobierz formularz: Kliknij Tutaj

Adres do zwrotu towaru

Michał Pelc ANAGRAM
ul. Rzeźnicza 10
32-800 Brzesko
tel: 12 418 38 38
Z dopiskiem zwrot/reklamacja

Otrzymane zamówienie jest niekomplete

Bardzo proszę się o nic nie martwić i przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o brakujących produktach na: reklamacje@drpelc.pl 

Dział reklamacji zweryfikuje tą informację w ciagu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.

Otrzymany produkt nie spełnia moich oczekiwań

Bardzo proszę się o nic nie martwić i przesłać identyfikator zamówienia wraz informacją o swoich spostrzeżeniach na: reklamacje@drpelc.pl 

Dział reklamacji zweryfikuje tą informacje w ciagu 48 godzin i skontaktuje się z Państwem.

Spory konsumenckie

Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, www.krakow.wiih.gov.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. 

Mój problem nie został rozwiązany

Jeżeli są Państwo nie zadowoleni z wyniku reklamacji, jakości obsługi lub chcą Państwo przekazać inne ważne informacje dla właściela sklepu, bardzo proszę o kontakt: michal.pelc@ekogram.pl