Jak zrobić hummus?

Posted by
Domowy hummus smakuje najlepiej. Zapomnij o sklepowym! Sprawdź jak prosto i błyskawicznie możesz go zrobisz.
Makaron to smaczny element wielu dań, jednak często postrzegany jest jako wysokokaloryczny produkt, stający na drodze do wymarzonej sylwetki. To oczywiście mit, jednak tradycyjny makaron ma swój odpowiednik w jeszcze zdrowszej postaci - wysokiej jakości makarony BIO. Przekonaj się, jak wartościowe są nasze makarony i nie zwlekaj z zakupem - dostarczymy je do Twojego domu całkiem za darmo!
Białko to jeden z podstawowych składników zdrowej diety. Aby dostarczyć organizmowi jego niezbędną ilość należy spożywać produkty zawierające ten cenny składnik. W codziennej diecie często jednak brakuje produktów, będących źródłem pełnowartościowego białka. Naprzeciw temu problemowi wychodzą bogate w białko produkty roślinne. Na ich bazie można przyrządzić wiele pysznych i zdrowych potraw. Podpowiadamy, które z nich zawierają najwięcej białka i
Coraz bardziej popularne stają się masła klarowane o specyficznej recepturze oraz masła roślinne. To świetny zamiennik tradycyjnego masła, do którego nie każdy zdołał się przekonać. Z powodzeniem korzystają z nich weganie. Co w sobie kryją, jak działają na organizm? I czy takie masło jest zdrowe? Przekonaj się sam!
Orzeszki arachidowe, potocznie określane jako ziemne czy też fistaszki, to bogate źródło białka, a przy tym naturalny afrodyzjak. Świetnie smakują w nieprzetworzonej postaci, a jeszcze lepiej w formie masła orzechowego. Po raz pierwszy pojawiły się w Brazylii, jednak szybko stały się znane na całym świecie. Mało kto wie, że fistaszki w rzeczywistości wcale nie są orzechami, a roślinami strączkowymi. Posiadają one nie tylko wyśmienity smak, ale ta
Showing 1 to 5 of 105 (1 Pages)